אתם אומרים שיש תנאי סף ויש חובה לביטוח, מה שסביר להניח שנכון, אבל בלי
לדעת מה אותם תנאים בדיוק אומרים אי אפשר לדעת אם זה משהו שאנחנו יכולים
לעמוד בו, אולי זה משהו שאפשר לעשות בקלות ואולי זה לא שווה את הכאב ראש...

בלי לדעת את הפרטים לעולם לא נדע

אני חוזר ואומר, צריך להתחיל מקייטנות קיימות אם זה יתאפשר ומשם כבר יהיה
הרבה יותר קל לרוץ עם זה, מצד שני לא יזיק לדעת מה הדרישות של החוק בעניין.

On Sat, 2010-06-19 at 23:49 +0300, Ram-on Agmon wrote:
 <כדאי גם לציין שעל מנת לקבל ביטוח, צריך לעמוד בתנאי סף לא פשוטים.

 <רם און.

> 2010/6/19 doron <do...@ofek.biz>
 <        לכל פותחי הקייטנות למינהם .
 <        רק למען הסר ספק, ככל הידוע לי ישנה דרישה לביטוח מכל הקייטנות
 <        הפרטיות (קייטנות עירוניות מבוטחות דרך הערייה) .
 <        תחשבו רק על הסכום של הביטוח שצריך לשלם כדי לפתוח קייטנה ל
 <        35-70 זאטוטים .

 <        כל השאר הוא הרבה יותר פתיר.

 <          דורון

>         On 06/19/2010 10:06 PM, Udi Oron wrote:
>         >
 <         <מצטרף לדיון....
>         >
>         >
>         > 2010/6/18 Ori Idan <o...@helicontech.co.il>
 <         <        אני מעביר כבר כמה שנים, הפעלות לבני נוער במכון
 <         <        דוידסון (בתוך מכון ויצמן) בהפעלות האלו אני מאתחל להם
 <         <        כיתה שלמה של מחשבים עם LiveCD בשנה האחרונה זה היה
 <         <        אובונטו, לפני זה זה היה קזית. אני מקיים איתם דיונים
 <         <        מעניינים על הנושא של תוכנה חופשית מול תוכנה קניינית
 <         <        (שזה בדרך כלל מאד מעניין אותם והם נהנים מאד מעצם
 <         <        הדיון) אני נותן להם התנסות מעשית עם הדיסק, לשחק קצת
 <         <        עם מבנה שולחן העבודה לראות איזה תוכנות יש שם וכד'.
 <         <         בסיום ההפעלה הם מוציאים את הדיסק ולוקחים אותו איתם
 <         <        הבייתה כשאני כמובן מעודד אותם להעתיק ולתת לחברים. --
 <         <        אורי עידן
>         >
>         >
 <         <אורי - רעיון מדליק.
 <         <אני שמח לשמוע שזה עובד.
>         >
>         >
 <         <חשבתי להריץ משהו בסגנון מיני קייטנה בחודשי הקיץ אבל בסופו של
 <         <דבר אני עמוס מדי וזה לא יצא לפועל.
 <         <כמובן שאין לי באופן אישי משאבים - מחשבים, כיתה מקרן, ואפילו
 <         <שיעורים מסודרים - וכמו שנכתב פה למעלה, נדרשת גם רמה כלשהי של
 <         <אחריות כלפי המשתתפים והוריהם שבדרך כלל מושגת כמוסד מוקר עומד
 <         <מאחורי ארגון הפעילות.
 <         <שהמשכתי לחשוב על כך הבנתי שמצד שני לתפיסת העולם של הקוד
 <         <הפתוח יש גם הרבה יתרונות ואולי אפשר לבנות משהו על בסיס זה
 <         <ולאו דווקא בנסיון להעתיק מודל מוכר של "קייטנה" או אפילו
 <         <"קייטנת מחשבים":
 <         <מי שרוצה להתחיל מפעל כזה יכול להתחיל (כמו שהציע רם-און) על
 <         <ידי פתיחת עמוד ויקי או מיני-מיני בלוג עם אפשרות להגיב ולהציע
 <         <כמה רעיונות למספר שיעורים ראשוני (מה זה לינוקס; מבוא ל-PHP
 <         <או פייתון; איך להקים אתר בוורדפרס; ורחמנא לצלן גם דברים שלא
 <         <קשורים לקוד פתוח).
 <         <בשלב הבא אפשר לתלות בסופר הקרוב, במתנס, בספריה, ליד בתי הספר
 <         <ובתחנת האוטובוס כמה מודעות בסגנון "קורס פתוח בקוד פתוח" או"
 <         <מפגשים חופשיים על תוכנה חופשית", ולבקש מהמעוניינים להצטרף
 <         <לעזור במציאת החלל המתאים ולארגן לעצמם מחשבים ניידים (אפשר
 <         <ואולי אפילו עדיף לעבוד גם בזוגות) וכמובן לבקש ולהציע עוד
 <         <תכנים.
 <         <קהל היעד יכול להיות מגוון - יכולים להגיע גם פנסיונרים ובעצם
 <         <כל מי שמתעניין.
 <         <בקיצור, צריך רק את הבטחון העצמי ביכולת לעזור לאנשים לארגן את
 <         <עצמם להגיע ולהפגש יחד, ושיעורים מוכנים לכשלושה מפגשים.  אם
 <         <עד כאן זה ילך טוב, אני מעריך שזה יכול בכיף להתגלגל הלאה.
>         >
>         >
 <         <אלו היו שתי האגורות שלי...
>         >
>         >
 <         <אודי
>         >
>         > Discussions mailing list
>         > Discussions@hamakor.org.il
>

>         --

 <        קורסי לינוקס וקוד פתוח - המסלולים החדשים