נדב (לחסוך לך קליק  - אסכם במספר משפטים ואתן לינק לקרוא יותר)
הקנטינה היא עמותה רשומה (נוספת) העוסקת בקוד פתוח.
ההבדל העיקרי בינה והין המקור הוא שהקנטינה רוצה לטפל בחיבור שבין קוד פתוח
ועסקים ולעודד את הקהילות והחברות שעוסקות בקוד פתוח.
כמו כן הרעיון הוא לרכז משאבים לגביי קידום קהילות פתוחות ולייצר קשרים בין
הקהילות לזירה העסקית (האמדוקסים, אלביטעם, רכבת ישראלים ותנובהאים)
היה קישור תקשורתי די מקיף בנושא ובלינק הבא יש כתבה בדהמארקר, business week
ולינק לפודקאסט שבואנחנו מדברים על הקנטינה במשך 40 דקות.
http://cantina.org.il/content/news-resources

זה אמור לתת לך (לכל מי שמתעניין) את התמונה הכללית
ליאור

בתאריך 22 ביוני 2010 13:30, מאת Nadav Har'El <n...@math.technion.ac.il>:

> יש כל כך מעט דיבורים על "הקנטינה" שאין לי שמץ מושג על מה אתה מדבר - ואני
> לא מאמין שאני היחיד. מה זה בכלל "הקנטינה"?

> מצטער, אבל עדיין לא הבנתי.

> לפני שארצה "להתעדכן", אשמח לדעת במה בכלל מדובר.
>
> --
> Nadav Har'El                        |     Tuesday, Jun 22 2010, 10 Tammuz
> 5770
> n...@math.technion.ac.il
> Phone +972-523-790466, ICQ 13349191 |The human mind is like a parachute -
> it
> [...]

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Community Infrastructure Care
mail: l...@linnovate.net
office: +972 722500881
cell: +972 524305252
skype: liorkesos