On Mon, Jul 05, 2010, Omer Zak wrote about "Accessibility for the hard of
hearing in August Penguin 2010":
> עבור כבדי השמיעה אני כעת במו"מ עם ארגון "בקול" לשכירת מערכת FM קבוצתיתלשימושם
> במהלך הכנס.  בינתיים לא הגיעו פניות מכבדי שמיעה, ואם לא יהיופניות מכבדי שמיעה
> עד המועד האחרון להחלטה על שכירת מערכת FM, בלבול המוחוההוצאה הכספית על שכירת
> מערכת כזו יקוצצו.

שלום עומר, אני שואל מסקרנות (אין לי שום מושג בנושא) - האם יש משהו ש"המקור"
תוכל לקנות כדי לפתור את הנושא הזה לתמיד, ושגם כבדי שמיעה, כמו כולם, יוכלו
להיות ספונטניים ולא להצטרך להירשם מראש?

מה שאני מתכוון הוא זה: תאר לך שהיה מיקרופון עם משדר FM פשוט, במחיר צנוע.
כשהייתי ילד לפני 20 שנה היה לי צעצוע כזה, אבל אני מקווה שקיימות גרסאות
איכותיות יותר במחיר סביר. ואז לכל כבד שמיעה היה מקלט שהוא מביא מהבית (כל ווקמן
או רדיו טרנסיסטור או פלפון קולט FM יעבדו) ויוכל לשמוע.

האם מה שתארתי לעיל מציאותי? האם ניתן לקנות משדר כזה במחיר סביר? האם למישהו
מחברי המקור אולי כבר יש משדר כזה, ואז פשוט נביא אותו וזהו, בלי לוודא מראש
האם כבדי שמיעה מתכננים לבוא או לא?

--
Nadav Har'El                        |      Monday, Jul  5 2010, 23 Tammuz 5770