אין לי את המדבקה בפורמט וקטורי, אבל שלומי ישראל אמר שזו לא בעיה להכין.
מדבקות אלומיניום הן מדבקות כסופות עבות יחסית, שנשארות ישרות, מבריקות..
בקיצורף בדיוק מה שאנחנו צריכים. מי שהיה באובונטו על הדשא האחרון - ראה כאלה
(ואולי אפילו זכה לקבל אחת).

אתם יכולים להסתכל כאן על עוד פרטים:
http://zareason.com/shop/product.php?productid=16244&cat=257&page=1

התכוונתי לקבל מהם חבילה של כאלה (בחינם) עבור הארוע, אבל בדיוק נגמר להם,
לאוגוסט פינגווין הבא כנראה יהיה להם.