שלום לכולם,

עדכון מצב שבוע לפני הכנס.

קודם כל - אנחנו צריכים עזרה מכם, צאו מהאדישות ובואו להתנדב.
יש רשימה בויקי עם הפרטים, ואפשר גם לחזור אלי במייל.
http://wiki.hamakor.org.il/index.php/אוגוסט_פינגווין<http://wiki.hamakor.org.il/index.php/%D7%90%D7%95%D7%92%D7%95%D7%A1%D7%98_%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9F>

פירוט המצב:
הדפסת מדבקות - המדבקות שרצינו מוכנות, תודה לאורי עידן על העזרה בעניין.

קבלות - יצאה הזמנה להדפסת קבלות לכנס.

חולצות - יצאה הזמנה לחולצות לכנס.

קיטרינג - הועד החליט לא לקחת קיטרינג השנה בגלל העלות. אנחנו בודקים אפשרות
לארגן שתיה (ואולי כיבוד) באופן עצמאי, אך יעשה אך ורק אם יהיו מתנדבים לעזור
בנושא.

פרסום - פורסם פוסט באתר העמותה, בפייסבוק ובטויטר. נשמח לעזרה בפרסום נוסף.
כמו כן יצאה הזמנה לכל העיתונאים הטכנולוגיים להגיע לכנס. אולי יצא מכך כתבה
מקדימה לכנס.

פרס המקור - נשלח מייל לכל בעלי זכות ההצבעה להודיע להם על הזכות. ההצבעה נסגרת
במוצ"ש. אני מחפש רעיונות לפרס.

דוכנים - יהיו לנו מספר שולחנות עבור הדוכנים לקבוצות השונות.

תשלום מראש - תודה לכל מי שכבר שילם מראש או חידש את חברותו.

אינטרנט - צפוי להיות אינטרנט אלחוטי בכנס, אך כמות האנשים שיוכלו להתחבר תהיה
מוגבלת. אין אנשים טכניים לתקן בעיות אם יהיו. פרטים ביום הכנס.

במהלך השבוע אני צפוי להיות במכון ויצמן כדי לסגור פרטים אחרונים. עדכנו אותי
יש דברים ששכחתי.

סופ"ש שקט,
קפלן