תיקון. לעמותה יש שני שרתים. אחד עם חשבונות למועדונים המפעיל גם את אתר העמותה.
השני משמש לויקי ולנושאים שונים. אבל מכל מיני סיבות עדיף לא לערב שמחות.

בעקרון משתמש יקבל חשבון ftp מה שמאפשר די הרבה אבל לא להריץ דברים עצמאית אלא רק
דרך ה-apache. כל משמתמש יפעל ב-chrootftp. אם אנשים ירצו אפשר יהיה לשכלל את
השירות. אבל אני מאמין בתנועה זהירה קדימה.

רם און.