On Tue, Feb 15, 2011, Omer Zak wrote about "Re: elections":
> בחיים האמיתיים יש גם אפור.  אנו בוחרים את הפעילויות שבהן יש לנו סיכוי
> יותר טוב להצליח.  אנו בוחרים את המלחמות שבהן הנזק מהפסד יהיה מוגבל.
> במקרה שלי, אני בוחר להיות מתנדב ולא לנסות להיות חבר ועד כי אני מעריך
> שעלול להיות מצב שאצטרך להתפטר בגלל חוסר שיתוף פעולה מספיק עם גורמים
> מסוימים ואז עדיף להתפטר מתפקיד של מתנדב מאשר מתפקיד של חבר ועד.

ברור - יש פה עשרות אנשים שבחרו להתנדב (במקרה הטוב) ולא להיות חברי ועד, מכל
מיני סיבות - כולל הפחד מכישלון וממריבות עם כל מני מחרחרי ריב ומדון. אבל
אף אחד מהם לא יצא עם הכרזה "רציתי להיות חבר ועד, אבל החלטתי שלא כי שמעתי
שמנסים להכשיל אותי". עד עכשיו, אגב, לא הבנתי את מי אתה מאשים בכך שמנסים
להכשיל אותך אישית.

> דווקא יש קשר.
> כשיש שמיעה נורמלית, יותר קל להתמודד עם המלכלכים.  זה שאין לי שמיעה
> נורמלית מראש מעמיד אותי בעמדת חולשה בתככים הללו.

לא הבנתי מה הקשר שמיעה ללכלוכים ותככים ברשימת הדיוור.
כאמור, אני הייתי בוועד במשך שנה, ומספר הפעמים בשנה זו שהשתמשתי בחוש השמיעה
(כלומר פגישה פנים מול פנים או טלפון) יכול להיספר בקושי על יד אחת. רוב
האינטראקציה עם חברי העמותה וחברי הוועד האחרים היה דרך דואר אלקטרוני.

> נדב, אתה לא היית במצב שלי.  אתה לא היית צריך להתמודד עם מנהלים שלא

נכון, אתה צודק. אבל אני עדיין חושב שאתה לא מעריך את עצמך מספיק. להיות אחד
משלושה חברי ועד המקור זו משימה קצת פחות קשה מלהיות ראש הממשלה. אני בטוח
שתסתדר יפה מאוד, אם תחליט לעשות זאת. אולי אתה לא רוצה ולא יכול - אבל קשה לי
לקבל שבאופן עקרוני, חירש לא יכול להיות חבר ועד העמותה. אני מקווה שאתה לא
מקבל את ההרגשה שאני מזלזל בבעלי לקות שמיעה - אני חשבתי שאני דווקא אומר את
ההפך...

> הסתדרו עם לקות השמיעה שלך.  אתה לא היית צריך להתמודד עם מנהל שלא הסתדר
> עם לקות השמיעה שלך ואחר כך להיות במצב, שבו אתה עלול להזדקק לשיתוף פעולה
> מצידו בפעילות התנדבותית.  אתה לא היית צריך להתמודד עם מצב שבו מגיעה אליך

אני מבין מקריאה בין השורות שיש מישהו בעל תפקיד כלשהו בעמותה שאתה מסוכסך אתו
ולכן אתה מעדיף לא להיות בוועד. זה כבר נשמע אחרת (לדעתי).

> דור, במקום שבו הרגשתי ששמו לי רגל, דווקא היה לי גיבוי מחלק מחבריי לקבוצה
> ומהממונים עלי.  הבעיה היתה שיתוף פעולה לא מספיק טוב מאיש מפתח (ובהיי טק
> תמיד יש איש/אנשי מפתח בפרויקטים).  לכן אם תהיה הכשלה, כנראה לא יעזרו כל
> קריאות העידוד.

בתור חבר ועד, *אתה* איש המפתח. אם יש בעל תפקיד בעמותה ששם לך רגליים, אתה
יכול לפטר אותו. כל מה שאתה צריך זה ביצים, לא חוש שמיעה :-)

--
Nadav Har'El                        |     Tuesday, Feb 15 2011, 11 Adar I 5771