On Thu, Jun 09, 2011, Ira Abramov wrote about "Re: [OFFTOPIC] Stallman
Controversy":
> אז מקובל עליך שאדם יכול להיות בעד חופש התכנה אבל נגד שוויון זכויות אדם או
> לפחות חופש הביטוי.

אם אתה מנסה "לחשוף" אותי בכוח, אז כן, גם אני שמאלני (חלק יאמרו, קיצוני),
ולא מקובל עלי שאף אחד יהיה "נגד שוויון זכויות אדם או חופש הביטוי". אבל על
הדעות שלי בנושא אני מעדיף לדבר במקומות אחרים - לא במסגרת התכנה החופשית...

> לפיכך, אתה בדעתו של רם
> און, הדעה שאני החזקתי לגבי סטולמן עד לפני ימים ספורים. אני החלפתי צד, וכעת
> אני מרגיש שסטולמן הגזים. אני בהחלט חושב שיש מצבי קיצון שבהם ההתנגשות בין
> הדעות הפוליטיות חזקה מדי, וזה מקרה שכזה.

למעשה, אני מסכים אתך, וזו הסיבה שהפסקתי "להגן" עליו ברשימה מההשמצות הפרועות
שהופיעו בימים האחרונים. אבל זו לא סיבה להמשיך לריב פה על נושאים פוליטיים
שכבר מזמן לא קשורים לביקור הנוכחי של סטולמן. יוזמי החרם הפלסטיני ודאי חוגגים -
לא רק שהצליחו למנוע מסטולמן להרצות בישראל, הם גם הצליחו לסכסך בין עומר זק
ורם-און אגמון, ולחלק את מפתחי התכנה החופשית בישראל למחנות "ימין" ו"שמאל"
שלפני כן מעולם לא היו רלוונטיים לפיתוח תכנה חופשית.

נדב.

--
Nadav Har'El                        |      Thursday, Jun  9 2011, 7 Sivan 5771