On Wed, Jul 13, 2011, Omer Zak wrote about "[RMS11] Percentage of Arab students
in Israeli academic institutions?":
> האם יש למישהו נתונים על אחוז הסטודנטים הערביים הלומדים באוניברסיטת חיפה,
> אוניברסיטת ת"א ומכללת שנקר?
>
> הסיבה לשאלתי:  קבלתי דוא"ל מריצ'רד סטולמן שבו הוא טוען בכל התוקף, שהוא
> תיאם הרצאות במועדונים ערביים נידחים (מינוח שלי, לא שלו) ביפו ובחיפה, כדי
> להפגין שהוא אינו מחרים את ישראל.
> אם הנתונים שאקבל ייראו מספיק טוב, אאתגר אותו לפחות בקשר להרצאה
> באוניברסיטת חיפה.

עומר, גם אני באמת חושב שמיצינו את הנושא, ושאני אישית לא אבוא לשמוע אותו גם
אם הוא יחליט לתת הרצאה על דשא הבית שלי.

אבל לפחות אל תבלבל את העובדות. סטולמן הבהיר שהחרם שהוא נכנע לו אומר ש:
  1. אסור לו להופיע באוניברסיטאות בישראל.
  2. אסור לו להופיע באירגון אחר שלא מוכן להצהיר שהוא מחרים את האוניברסיטאות
     בישראל.

סעיף 1 כבר פסל את אוניברסיטת חיפה - ואחוז הסטודנטים הערביים לא מעניין אותם
כקליפת השום (ולמען האמת הוא גם לא מעניין אותי - ה"נומרוס קלאוזוס" שייך למקומות
ולתקופות אחרות).
סעיף 2 פוסל את כל האירגונים הישראליים האחרים מלבד אותם "מועדונים ערביים נידחים"
כהגדרתך. כי הרי כל ארגון ישראלי שפוי - חברות, עמותות, וכן הלאה, לא יצהיר בפומבי
שהוא תומך בחרם, ולכן פסול אליבה דסטולמן.

--
Nadav Har'El                        |   Wednesday, Jul 13 2011, 12 Tammuz 5771