עומר, מצד אחד אני מסכים שהבעיה פה נובעת מכך ש-RMS מוכן לקבל את החרם בגלל
שהוא מסכים עם הסיבה לחרם בסופו של דבר (מה היה קורה אם המצב היה הפוך והחרם
היה מגיע מהצד שלנו? לא נראה לי שהוא היה מסכים לדרישה וגם זה לא מקובל לדעתי).
השאלה היא האם יש לנו מה לעשות בנדון, ההרגשה היא ש-RMS מוכן להתקפל בפני
דרישות שלדעתו הן מוצדקות גם אם הן מפרות עקרונות אחרים שלו, דבר שנכון לפחות
לחלק מאיתנו באותה המידה, אני מוכן לעזור בבדיקה מול ערבים שאני מכיר (גם
ד"ר/פרופ') מהפקולטה שלי, אבל אני בספק מאוד גדול אם זה יעזור בכלל כנגד החרם.
הבעיה היא שהם "מקבלים" את ה"כיבוש" לטענתו וטענת הפלסטינים ולכן צריכים לסבול
את החרם הזה, הם מתעלמים מכך שאין להם אפשרות אחרת כמו ללכת ללמוד ברשות ולכן
חרם כזה פוגע בערבים ויהודים כאחד, ובערבים אולי אפילו יותר היום כשאירופה
מתחילה להראות סימני פעולה כנגד הערבים והתפיסות שלהם במקום לנסות לכבד אותם כל
עוד הם מכבדים את המדינות בהם הם חיים.

לגבי נגישות אני יכול לברר חלקית לפחות כי אני מגיע למפגש של perl mongers
שיהיה בשנקר. השאלה היא מה צריך? מעלית ומה עוד? (אני מניח שכדאי שנדע מה יש
כדי לדעת איך להתארגן אם יהיו נכים, עוורים וכדומה.
ההמלצה שלי היא שתגיע למפגש כזה חד פעמית אפילו כדי שתוכל לראות את האולם לפני
הכנס ותהיה אפשרות לשנות אם יהיה צורך (נניח כדי לאפשר לנכים להגיע אם יהיה את
הביקוש, לא שאני צופה שתהיה בעיה)