אני בטוח שיש לנו גיבוי של הקובץ. ☺

הבנתי שהקובץ כולל כמה מאות מגה של קבצים טקסטואליים, כך שאני די בספק אם נוכל
לעשות עם זה משהו מועיל ללא חיבור מקוון לשרת נתונים.

לגבי רישיון, אנשי ממשל זמין הגיבו לשאלה שהפנתי אליהם בטוויטר וקישרו לדף
השאלות והתשובות של data.gov.il שם מצויין כי הנתונים "חופשיים לשימוש" כלומר
לא נחלת הכלל וגם לא Creative Commons. אני מקווה שהם יפרטו קצת יותר את תנאי
השימוש כדי שלא יהיו אי נעימויות מיותרות בהמשך.

*Tomer Cohen*
http://tomercohen.com