סתם לפורפורציה...
אני רוצה לדעת מה היה הכנס הגדול ביותר סביב תוכנה חופשית (אוגוסט פינגווין
הגדול ביותר? כנס וורדפרס הגדול ביותר?)
בוויקי של המקור הבנתי שבשנת 2005 (בכנס בסינמה סיטי גלילות) היו מעל 200 (יש
מספר מדויק?)
בכנסhtml5 fest היו המון אנשים למרות שזה לא ממש באותו קטגוריה אבל יכול
להחשב...

הסיבה שאני שואל היא שמחר ומחרתיים צפויים להיות כנסי גומלה ודרופל שיצתרפו
לכנסים הגדולים יותר שהיו בארץ. (בשניהם צפויים להגיע כ250 אנשים) ורציתי למקם
את זה על ציר הפעילות הכללית של כנסי התוכנה החופשית בארץ.
בהזדמנות זו ובתפוצה הזו רציתי להודות לעופר כהן - חבר עמותת המקור וחבר
בועדות ההיגוי של הגומלה והדרופל - הוא הניע אותנו (קהילת הדרופל לפעול)
והשתמש בידע שצבר בכנסים שעברו לארגון הכנס.
אז אפילו לפני קיום הכנס רציתי לציין לטובה את העזרה והמנהיגות של עופר (לי יש
כבר קאנדידט לפרס המקור...)
רק טוב
ליאור

--

Lior Kesos - http://www.linnovate.net
Linnovate - Community Infrastructure Care