הצד הנגדי למה שליאור כתב הוא לא בנושא של הכנסים.
כמו שיש חברות שתורמות מעט בחזרה .. ישנן גם חברות ש"מקלקלות" , אני לא לא רוצה להיכנס לדוגמאות מקומיות , אבל מי שמכיר את חב' האינטגרציה המקומיות הגדולות (אני מדבר על 5 הגדולות) , מן הסתם יודע על מי אני מדבר ..
היו ארגונים שירדו מתוכנה חופשית בגללם .

  דורון