שלום לכולם,

הוספתי לשרת otp, שירות (ניסיוני) עבור נתוני זמן אמת של משרד התחבורה,
השרת מקבל שאילתות מסוג POST בפורמט JSON, וכרגע מדפיס את השאילתה שנשלחה לשרת
של משרד התחבורה ואת התשובה שהתקבלה.
אני מקווה שבזמן הקרוב אוכל להתקדם עוד קצת כדי שהתשובה שתתקבל תכיל את המידע
הרלוונטי ובצורה נוחה לעבודה.

דוגמא לשאילתא :
curl -d '{"stopMonitoring":{"monitoringRef": {"value":
"21005"},"operatorRef": {"value": "18"},"lineRef": {"value": "1207325"}}}'
http://otp.hamakor.org.il/SiriServer/SiriServer

כאשר :
monitoringRef = מזהה תחנה
operatorRef = מזהה חברה
lineRef = מזהה קו

המידע עבור מספרי התחנות והקווים מגיע מנתוני GTFS שפורסמו ע"י משרד התחבורה.

שגיא.

2013/2/1 Sagi Ben-Akiva <sagi...@gmail.com>

> לא נראה לי שצריכה להיות בעיה, אני מאמין ש Relay/Proxy יכול לעשות את העבודה.
> העניין הוא, שכל אחד שירצה להשתמש בשירות יצטרך למממש בעצמו את שאילתות ה SAOP
>
> שגיא.

>>> 2. ממנה יוצר שאילתה שמתאימה לפורמט ולפרוטוקול של משרד התחבורה
>>> 3. שולח שאילתה לשרת של משרד התחבורה
>>> 4. מהתשובה שמקבלים יוצרים תשובה בפרוטוקול שהגדרנו