משה, לפי הבנתי המערכת שמביא משרד התחבורה מספקת קובץ wsdl שממנו ניתן ליצור
אובייקטים לכל מיני שפות שמבינות את הפורמט הזה, למשל, PHP. שגיא השתמש באיזה
ג'נרייטור לג'אווה (שגיא, תקן אותי אם אני טועה). או שגם ל־PHP יש כזה
ג'נרייטור? והוא לא יוצר את האובייקטים אוטומטית דרך ה־wsdl בזמן ריצה?

שגיא, אני מרגיש n00b, איפה ה־main בקוד ג'וואה שנתת :)? אני רק בתהליכי למידת
סינטקס ארוכים בג'אווה, ככה שלמצוא את הנקודת כניסה של התוכנת קומנד ליין
שהזכרת בין כל המחלקות שיש בפרוייקט בגיטהאב זה כמו לחפש כרוב בערימת מרגרינה.