בעקבות הרעיון של מאיר חשבתי על רעיון שקצת ממחזר את הפרסומת המקורית אבל עם
המשך.
הפרסומת מתחילה כמו הפרסומת המקורית אבל במקום לפחד מהם הוא נינוח ומסביר פנים
אליהם. כשהם שואלים לרישיון שלו הוא מראה להם את ה-GPL ומסביר להם בשורה או
שתיים את הרעיון.
בסוף מכניסים משפט מחץ שלינוקס זה גם טוב יותר וגם זול יותר (כמו אצל מאיר) עם
2-3 קישורים (לא יותר) למקומות מתאימים.

לדעתי גם הרעיון של מאיר טוב, אשמח לעזור בלי קשר לרעיון שיבוצע אם וכאשר.

מבחינת פרסום אפשר להתחיל מ-youtube ולהפיץ את הרעיון בכל מקום רלוונטי (רצוי
עם כתוביות באנגלית אם יש דיבור בעברית כדי שנוכל לקדם גם בחו"ל אם הם אוהבים
את זה)