אהבתי את הרעיון הכללי של התסריט של מאור. מסכים עם פיש שאם מזכירים רישיון אז
כדאי להזכיר יותר מרק GPL.

אני לומד סאונד עכשיו אז אני יכול לשאול מיקרופונים,בום וציוד לעריכת אודיו
לוידאו. למצוא סטודנט שלומד את זה שיכול לעשות את זה בחינם עבור עבודה להגשה
או בתשלום סמלי ביותר. בקומה למעלה של בית הספר יש את קמרה אובסקורה שאפשר
למצוא שם כל מיני היפים העוסקים בלימוד קולנוע ובטח ישמחו לעזור. אולי אפילו
אפשר להשאיל ציוד צילום - אברר אם יהיה ביקוש מצד המקור.

חוץ מזה, אני חושב שכדאי לקחת את הרעיונות היפים ולהתחיל לרכז בדף וויקי
ולהמשיך את הדיון בהחלטה מי הולך לברר מה, כמו איפה אפשר להקליט, ומתי להגיד
לאמיר לברר לגבי הציוד צילום (ציוד שמע אני יודע שאפשר להשאיל לכמה ימים בלי
שום בעיה).

בהצלחה לנו!
  אמיר