On Wed, 2013-04-10 at 23:01 +0300, Shachar Shemesh wrote:

 <כמה שינויים על הרעיון של מאיר:
 <מגיעים עם שני שוטרים. בעל העסק (בדמיון שלי, בכפכפים וחולצה קצרה...)
 <מבקש לראות צו. הם מראים לו. הוא שואל „על סמך מה?”, והם עונים „הלשנה
 <אנונימית”.

 <בעל העסק לוקח אותם למחשבים.
> BSA: מה זה?
 <מנכל:לינוקס
> BSA: איפה הרשיון?
 <מנכל פותח דף אינטרנט.
> BSA: אנחנו צריכים חשבוניות קניה!
 <מנכל: אבל זה בחינם
> BSA: וזה מה שמותקן לך על כל המחשבים בעסק?
 <מנכל: אנחנו לא צריכים משהו אחר
> BSA מתחיל להסתובב כדי לצאת
 <מנכל: אז מי אמרת נתן לכם את הטיפ?
> BSA נראה נבוך, שוטרים נראים כעוסים

אני מציע להכניס כאן בועה של אדם שמדבר בטלפון ונותן את הטיפ.
זה יכול להיות ערס, אולי נהג מונית שהסיע אורחים לעסק, ושניסה להתחיל עם
המזכירה של העסק והיא ראתה עם מי יש לה עסק ולא נענתה לחיזוריו.
או מאהבת שאיש המכירות השרמנטי של העסק זרק לפני כמה ימים כשגילה שיש לה
כמה שריטות עמוקות והוא לא רוצה להמשיך להיות בקשר איתה.
(הרעיון הבסיסי הוא שהמלשין ילשין בגלל נקמנות טהורה ולא רציונלית, לא
מתחרה שיש לו סיבה עסקית סבירה לעשות לעסק "שלנו" חיים קצת יותר קשים.)

 <מסך שחור עם כותרת: בלינוקס זה לא היה קורה

--- עומר

--
I am the Cochlear Corporation of the Borg.  All resistance is futile.
Deaf Culture is irrelevant.  YOU SHALL BE IMPLANTED.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html