שלום גיא,
כל הכבוד שקמת ועשית משהו.
ועכשיו ממעמקי הכורסא שלי - הערות ה"קיביצר" שלי.
0:12 שחלק מהתכנות שלהם -> שחלק מהתוכנות שלהם
0:46 וכל התכנות שלהם, חוקיות. -> וכל התוכנות שלהם חוקיות.
1:01 שילוב לא טוב של הכיתוביות עם הרקע ז"א קשה לקרוא אותן על הרקע של
סמלים שונים של פרויקטי תוכנה חופשית.

אני מציע לשנות את הכיתוביות לגודל ומיקום סטנדרטי (בחלק התחתון של המסך).
אפשר גם לחדד את הנקודה שיש מנהלים שמשלמים על רשיונות כפולים אבל עדיין
ידפקו אותם כי אין להם רשיונות לתוכנות אחרות.

--- עומר