יש עדכונים של אזור זמן בדיעבד בכל ההפצות, רק שאנחנו לא מספיק
גדולים/חשובים/עושים רעש כדי שיעשו את זה עבור ישראל.

ה-DB העולמי מעודכן בזמן אמת בזכות הבחור שמוזכר כאן:
http://kaplanopensource.wordpress.com/2013/07/08/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%A9%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%96-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-2/

לגבי הבדיקה עצמה - רק תבדוק אם הקובץ בעדכון זהה לקובץ בגרסאות עדכניות יותר
של אובונטו.
מדובר גל 2013d (או יותר חדש אם יצא מאז).

אפשר גם לבדוק את תוכן הקובץ מבלי להכניס אותו למערכת עצמה:
http://linmagazine.co.il/node/view/27698

בהצלחה,
קפלן