לתקן אני יודע, הנהלים הם שאני צריך לבדוק ולאשר ואין לי כל כך הרבה מערכות
בשביל זה, יש לי 12.04 שעדכנתי ידנית מחבילות של… דביאן ☺
אגב, בדביאן זה כן קרה ☺ פשוט הערוצים של unstable ו־testing עודכנו, ה־stable
על 2013c (כלומר שהתקלה תופיע בעוד חודש) והישנות (wheezy ו־squeeze) נשארו
בגרסאות מ־2012.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>