תודה תומר, כל עזרה כמובן שמבורכת.

בקשר לשגיאות, לצערי אני בטוחה שיש רבות ואאמץ את ההצעה לגבי תוסף פיירפוקס.
הסיבה שלא שמתי עליהן דגש היא כי בשלב הראשוני היה לי חשוב לעבור על ההוראות
עצמן ולבדוק שני מבינה נכון את מה שהכותב הסביר ושאני כותבת את זה בצורה שתהיה
מובנת למתחילים/בינוניים, השגיאות יתוקנו באהבה עוד שבוע שבועיים בזמן שאקדיש
לזה אחרי שאקבל קצת פידבק (או לפני כן אם יהיה לי במקרה קצת זמן פנוי).

בקשר להוספת שיוך גרפי על ממנים של הערך - אני לא בטוחה שזה נהוג או אפילו
מותר בוויקיפדיה/ויקיספר, אפילו שזו עמותה ללא כוונות רווח - אחרת וייקי היו
מפוצצים בכאלה בוודאי.
מה שאולי מותר זה להוסיף את זה בהקדמה ואשמח לעשות זאת אם יש אישור מהמקור
ומויקיספר. אעלה את השאלה גם לדיון בדף השיחה של הספר ובאיזור התמיכה.

אשמח לדעת למה ממליצים להישמר מ pediapress, שמתי לב במאוחר שיש שם בעיית
היפוך RTL לא נכון, אבל הנחתי שזה רק ב Preview אחרת הם יפרסמו שאין להם RTL?
האם זה עניין איכות ההדפסה? משלוח לא אמין?

חתימה טובה!