ראשית יש את העיניין של סמכות - ולכן נדרשה חוות דעת מקצועית.
שנית, אני לא אסתיר שיש לעיתים חילוקי דעות שונים, פשוט כי אנשים שונים רוצים את טובת העמותה מתוך עמדות והשקפות שונות.

ולבסוף , אציין בצער, שהוועד שלנו נושא בעול גדול, הרבה יותר ממה שעמותה חושבת - ועל כך יש להודות לו.
מעבר לתיפעול השוטף, הוועד שלנו מנסה לתקן עוולות עבר, ומנסה לסדר בעיות שונות .. וכל זה כאשר הוא מצוי במצבת כ"א  חלקית ביותר.
לעיתים כאשר אני רואה את שורת המשימות שהוועד מנסה לעשות , אני חושב שצריך וועד של חמישה אנשים ולא וועד של 2 אנשים , אחד מחברי הוועד קצת נעלם (נדב השמיע קול).
רק בגלל זה אנחנו צריכים להודות להם , להעריך אותם ולהיות סובלנים כלפיהם.