במשך שנים היו בקשות לאירגון מחדש של המקור ולהפיכתו פחות למקום משעמם ורשמי
שמנסה לשכנע ויותר עמותה לחובבים עצמם להפתח.
היו גם בקשות להתאים יותר להוואי הישראל ולא לאילו שמרכז פעילותם הוא
בפרוויקטים בין לאומיים.
והכי חשובה הבקשה למעבר לניהול יותר אלקטרוני, בוועידות שיחות וצבעות! ניסינו
להציע תיקונים שיאפשרו ניהול דרך הרשת אבל שום דבר לא עבד.

הדבר גרם לחוסר מוטיבציה בשיתוף פעולה שותף עם העמותה.
אם למישהו יש את יכולת המנהיגות לדעתי אילו שלושת הנקודות החשובות.
אישית כמישהו שעובד על בסיס יומי בקידום הקוד הפתוח בחינוך מעולם לא הרגשתי
שיש למי לפנות או אם מי לדבר.
ובמספר הפעמים הבודדות שניסיתי קיבלתי התעלמות רועמת או תעשה אתה את העבודה
ואנחנו נוסיף את סמל המקור.

אז אם אין ערך מוסף כחובב או כתורם לקוד פתוח או באירגון קידום פתוח, אולי
באמת הגיע הזמן לפרק את העמותה ולקוות לגוף פחות נוקשה שיקופ במקומו.

אלי