תודה רבה!
אם כך, אעשה מאמץ להגיע.

ואני מבקש לא לשפוט ולא לדון ולא לגבש שום עמדה רק לפי הנוכחות בישיבה הקודמת,
מסיבה פשוטה שנדמה לי שאף אחד לא הזכיר - היא נערכה בחיפה.
עם כל הכבוד לסיסמאות, ו״עם הפנים לפריפריה״ וכו׳, אסיפה בחיפה היא מתכון
לבעיות נוכחות.
ואין קשר לנוכחות באירוע השנתי שגם הוא מתקיים בחיפה, ואם בר אז אולי אפילו
קשר הפוך:
אחרי שחברים עושים את כל הדרך לכנס, אז כשמגיע מועד האסיפה הם אומרים לעצמם:
אוף, לא עוד פעם חיפה!
יתכן שאנשי הפריפריה עצמם לא מבינים, כי הם רגילים לנסוע מרחקים, אך אנשי
המרכז באו לגור במרכז כדי לחסוך לעצמם את הנסיעות הארוכות. וגם אנשי הפריפריות
האחרות יעדיפו את המרכז (מי ירצה לבוא מבאר שבע או ירושלים לחיפה?!).
אז אם המטרה היא התחשבות בפריפריה, קביעת האסיפה הקודמת בחיפה דווקא דפקה את
רוב הפריפריות (דרום, ירושלים וכו׳).
ואני מוכן להתערב שבאסיפה הקרובה יהיו הרבה יותר אנשים, מהסיבה הפשוטה שהיא
נערכת במרכז.

למען הסר ספק: אין לי שום ביקורת על קביעת אסיפות בחיפה, אלא רק ביקורת על כך
שמנוכחות דלה באסיפה שבחיפה, מסיקים שהחברים לא אכפתיים.