מאיר, המשך.  אני סקרן לקרוא את הפתרון שלך :-)  זכור שצפריר מסרב לבצע login
אפילו לwhatsup.
הבעיה היא לא הטכנולוגיה, אלא אנחנו (האנשים).  אישית - אשמח ואעדיף פתרון
"פשוט" שלא ידרוש ממני להתחיל להתקין חתימות אצלי, אלא אסתפק בlogin מסודר
והצבעה.  (מכיר את הבעיה של "אמינות על חשבון אנונימיות", ובהקשר של עמותה
ציבורית שהשקיפות חשובה בה, מעדיף שלא תהיה אנונימיות.