היי אדיר,
קודם כל אני רוצה לומר שאני מאוד מעריך את הכישורים האדמיניסרטווים שלך.
העמותה הייתה מתה כבר לפני שנים רבות בלעדיהם.
אבל אתה תמיד דוגל גישה של חוסר התערבות ולתת לקהילה להווצר מעצמה. אני חושב
ששום דבר לא השתנה בוויכוח מאז שהתחלנו אותו לפני כמעט 20 שנה?
זה פשוט לא עובד ולא משנה כמה דוגמאות נגדיות אני מביא אני לא מצליח לשכנע
אותך אפילו לחשוב לכיוון שמה שחסר זה הנהגה שתדרבן אנשים.
הסיבה העקרית לחוסר המעורבות שלי אילו הנסיעות כמה פעמים אמרתי שאם ישונה
הסעיף כמו שהציעו כבר כמה אנשים במהלך השנים אני אשמח להציע את עצמי.

אלי
נ.ב.
אני לא אדמיניסרטור, אבל יש לי נסיון בבנית קהילות