בוקר טוב,

אני רוצה להוסיף לדבריו של שי, שאת רוב הדברים הללו למעשה אתם מכירים, כולל את
הדו"חות שלנו. אין פה שום דבר פה לא חדש. דיברנו על הדברים האלה בע"פ ובכתב לא
מעט.

בנוסף, קיבלתם את ההזדמנות לקיים את הישיבות היכן שאתם רוצים בכל הארץ, העיקר
שתבואו. קיבלתם את ההזדמנות להציע דברים לשינוי התקנון כדי שהוא יהיה "נוח"
יותר, אבל דבר לא הצעתם דבר (פג התוקף להצעות, אם זה לא ברור).

תפקיד הועד הוא תפקיד סיזיפי בעיקרו, אבל עם "שורה תחתונה" ברורה - קהילה
שיכולה לעשות דברים בהינתן התשתית, אם היא רוצה (לעשות ו/או להשתמש בתשתיות
הללו).
כאן אתם באים לידי ביטוי - אם אתם רוצים להתנדב, לעצב את העמותה בדרך שלכם,
לתרום משהו לטובת קהילת הקוד הפתוח או סתם מרגישים שיש לכם מספיק זמן פנוי כדי
להתעסק עם זה, זה המקום להכנס.

ההשקעה בתפקיד הזה תלויה אך ורק במוטיבציה שלכם, לא פחות ולא יותר. לדעתי אין
לכם אותה, וזה בסדר (ואז אנחנו הולכים לפירוק), אבל תפסיקו עם התרוצים.

אתם חושבים שאני טועה? דבריי מקוממים? מעולה! הצטרפו אל הועד ותעשו את הדברים
אחרת.

מספר אנשים פנו גם אליי ושאלו אותי אם אני ממשיך. התשובה שלי היא פשוטה - אני
רוצה לראות אנשים חדשים בועד. כאלה שלא היו בה מעולם. נקודה. מה שהיה באסיפה
הקודמת שמנסים לשכנע אנשים להשאר בועד כדי שתשאר עמותה, לא יחזור על עצמו. עד
מחר יש להציע מועמדות. מחר זה התאריך האחרון.

אני מוכן להתמודד כשווה בין שווים רק אם אראה לפחות 3 אנשים אחרים שמתמודדים,
מתוכם 2 לפחות שלא היו בועד מעולם.

אני רוצה לראות אנשים חדשים מהקהילה שלוקחים את המשימה החשובה הזו על עצמם. זו
הדרך היחידה להוכיח (לי) שאני טועה. זה לא נכון ולא ראוי שאותם אנשים ישארו
בועד כל הזמן.

במידה ואין כאלו עד מחר, למעשה הישיבה ביום ראשון תהיה באופן פרקטי אסיפת
פירוק בלבד.

בברכה,
אדיר