שלום, אני אמיר. אני גר ברמת גן ועובד בתל אביב בתור מתכנת Frontend ועתיד גם
להיכנס ל-DevOps בחברה. עושה גם תיכנות של צד שרת ומשחקים בזמני החופשי. אני
מעדכן את שרת הדרופל של אובונטו ישראל מידי פעם, ונכנס כל כמה זמן לוודא שהוא
עדיין שם ומוחק הודעות ספאם אם יש.
הימים שנוחים לי הם ראשון עד רביעי בערב, רצוי שבע וצפונה.