היי עומר,

דבר ראשון - האם בקשות לעזרה בנושאים טכניים מתקבלות בברכה ברשימת הדיוור הזאת?
זכור לי שבעבר היא הוקדשה לנושאים הקשורים להתנהלות ופעילות העמותה ולאידואולוגיה
של הקוד הפתוח ודיונים נלווים ולא זכור לי שראיתי כאן בקשות לעזרה טכנית. לי אישית
אין בעייה עם דיונים כאלה, אבל כדאי להבהיר את העניין.

דבר שני, האם כל web API או באופן כללי יותר Internet API שניתן להתממשק אליו
מהקוד שלך יניח את דעתך גם אם הוא אינו משווק את עצמו או מתיימר
להיות "microservice"? (מה שזה לא יהיה לעזאזל!). אם כן אז:

1. יש מספר רב של IRC bots בפרינוד שמסוגלים לומר את מזג האויר של מיקום המשתמש.
אני מניח שהם משתמשים ב-internet api כלשהו והקוד של חלק גדול מהם זמין ברשת. אוכל
לתת לך מספר הפניות לבוטים כאלה.

2. לגבי חגים ומועדים, הדבר הקרוב ביותר שאני מכיר הוא https://www.hebcal.com/
אבל הוא רק למועדים יהודיים וחגים חילוניים לפי לוח השנה העברי. אני לא
בטוח שיש API גלובלי מסודר שמתאים לכל הדתות והאזרחויות השונות.

בברכה,

        שלומי פיש
צ