שלום מאיר,
ההיגיון הוא שהקהילה קטנה, וסביר להניח שועדת התוכן תכיר באופן אישי לפחות את
חלק מהמציעים.
באופן זה לא ינתן יתרון בבחירה למי שחבר של מישהו בועדה, או לחלופין תמנע אי
נעימות במקרה של החלטה שלילית.
יש מקום לציין את הניסיון, ובמידה וצריך רקע רלוונטי נוסף, גם מבלי לתת פרטים
מזהים.
אני בטוח שאיזון בין מרצים חדשים למנוסים יהיה אחד מהשיקולים שילקחו בחשבון
בבחירת ההרצאות.
נתקלתי בעבר בכנסים שעשו הצעות אנונימיות כמו גם בכנסים שעשו הצעות מזוהות,
כאשר לשתי האפשרויות יש כאמור יתרונות וחסרונות.

יום טוב,
תומר בריסקר