הי,
אני חושב שאילוץ כזה מעודד אנשים לדבר על חלופות למוצרים שונים, כך שאני רואה
את זה כמשהו חיובי.
לאחרונה שמעתי ב-PyCon Israel על תוכנת Blender שמאפשרת יכולות עיבוד גרפי
ותלת מימד מתקדמות[1].
כך שמתן העדפה ברורה לקוד פתוח יכולה לשרת את כולנו גם בהקשר הזה.

דורון

[1] http://il.pycon.org/2016/static/sessions/tamir-lousky.pdf