אז זהו, שהדיון ברשימת התפוצה שדיברתי עליו התרחש לפני 2001 (אי שם בסוף שנות
התשעים), וכבר אז מיקרוסופט היתה (מבחינה עובדתית) חברת הקוד הפתוח והלינוקס
הגדולה בעולם, עם או בלי קשר לאמירות שחלק מראשיה אמרו.
אסור לשכוח שחברת מיקרוסופט היתה כבר אז ענקית, ובסדרי גודל יותר מחברות הקוד
הפתוח, כך שגם אם אחוז קטן מאוד מפעילות הפיתוח שלה היה קשור ללינוקס ו/או
יוניקס ו/או קוד פתוח, זה כבר הספיק כדי להפוך אותה לחברת הלינוקס והקוד הפתוח
הגדולה בעולם, עד כמה שזה נשמע אבסורדי ומוזר.