הי שי (וכולם) :)
נפגשתי בשבוע שעבר עם מרי מהסדנה לידע ציבורי.
הם אמרו לי כי גם הם מתכננים האקתון והדגש מבחינתם לשת"פ זה שההאקתון יתרום
למטרת הסדנה-
איסוף והנגשה של מידע באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, קוד פתוח, פעילים ושליחי
ציבור.

אמרתי לה כי אנחנו נפגשים ב1.12 כדי לשוחח על כך ולדעתי צריך לחשוב בכיוון הזה.
כמובן שישנה גם האופציה לעשות האקתון שלא קשור אליהם,
אך חשבתי שזו הזדמנות נהדרת ליצור שת"פ.

מה דעתכם?

טוהר.

*טוהר נחמן | איגוד האינטרנט הישראלי ISOC-IL (ע"ר)Tohar Nachman*
* | Israel Internet Association ISOC-IL*
*אחראית קשרי חברים **| Member Relations Coordinator *
*טל': 03-9700910 | פקס:  03-9700901** | Tel: +972-3-9700910 |
Fax:+972-3-9700901*
*[image: איגוד האינטרנט הישראלי - ISOC-IL]*