ערב טוב לכולם,

במפגש היום דנו גם בנושא הזה.
הוחלט לקיים האקתון שבו יפותחו מספר מערכות קוד פתוח.
כדי להוסיף מערכות לרשימה נדרשים שני תנאים: קוד פתוח ומנטור שיוביל את הצוות
ויעזור למפתחים החדשים.

בנוסף יתכן ותיהיה סדנא מזורזת שתלמד את יסודות התכנות למי שיכולים להשקיע אחר
כך זמן רב בלימוד עצמי בבית. מי מתנדב ללמד?

ההנחה היא שלמשתתפים יש רקע כלשהו בפיתוח.

רשימת המנטורים:
- שי ברגר - beeware: אוסף כלים שנועדו לעזור למפתחים בפייתון. כתובה בפייתון.
- יהודה דויטש: מערכת לניהול העמותה. חסרה לי שפת פיתוח.
- עמית אהרונוביץ' - Sensorhub: פיתוח מערכת מבוססת פייתון ל- Raspberry Pi.
- תומר בריסקר ירכז רשימת מנטורים ופרויקטים של רד האט.

תאריך יעד: סוף מרץ - תחילת אפריל (לפני פסח).
מיקום: איפשהו במרכז או בשרון.

לגבי חסויות:
כרגע אני רוצה לוודא שיש מספיק פרויקטים. מדרגות תמיכה יקבעו בהמשך.

בברכה,

שי גובר