שלום,

שאלתי במפגש ולא קיבלתי תשובה טובה - מה המרכז של ההאקתון? מה המטרה שלו? מי
קהל היעד?
לאסוף כל מני פרויקטים שונים שמתנדבים רוצים לקדם בלי חוט מקשר בינהם לא מספיק
כדי לעשות האקתון, ורק "קוד פתוח" ככותרת זה לא מספיק. צריך גם שהפרויקט/ים
יאפשרו תוצרים ממשיים תוך יום.
אם אנחנו מבקשים מאנשים להקדיש יום או שניים מהזמן הפנוי שלהם, ומחברות לתת
חסות - צריך לזה סיבה טובה.

אחרי שיש מטרה ברורה, וכמה רעיונות לפרויקטים שאפשר להציע למשתתפים, אפשר
להתחיל לדבר על מי המנטורים וכל יתר הפרטים.

סדנא ללימוד יסודות התכנות לא רלוונטית, אלא אם מכוונים להאקתון בסגנון ריילס
גירלז [1] שמיועד ללמד את יסודות השפה ולא לעשות פרויקטים רציניים.

תומר

[1] http://railsgirls.co.il/

--
יום טוב,