On Fri, 16 Sep 2016 14:54:19 +0200
Michal Stanke <msta...@mozilla.cz> wrote:

> Ahoj.
>
> Budeme na LinuxDays <https://www.linuxdays.cz/2016/>! V sobotu od tří o
> naší lokalizaci promluví Tomáš a Michal a od půl máme asi hodinu času na
> diskuzi o spolupráci a oživení L10N.cz. Velmi se těším na setkání a
> doufám, že dorazíte v hojném počtu.

Díky za organizování, pokusím se na sobotní odpoledne také dorazit. Případně
pro ty, kteří by přijeli až na OpenAlt, by neměl být problém nějaký
prostor v areálu fakulty zajistit. Přinejhorším se můžeme přesunout do
kanceláře Red Hatu.

Příští sraz spolku OpenAlt je již dnes, viz https://www.openalt.org/.

pk