Rádo se stalo.

Dneska už to do Brna tak narychlo nestihnu. :(

Michal Stanke

Dne 16.9.2016 v 15:34 Petr Kovar napsal(a):
On Fri, 16 Sep 2016 14:54:19 +0200
Michal Stanke <msta...@mozilla.cz> wrote:

Ahoj.

Budeme na LinuxDays <https://www.linuxdays.cz/2016/>! V sobotu od tří o
naší lokalizaci promluví Tomáš a Michal a od půl máme asi hodinu času na
diskuzi o spolupráci a oživení L10N.cz. Velmi se těším na setkání a
doufám, že dorazíte v hojném počtu.
Díky za organizování, pokusím se na sobotní odpoledne také dorazit. Případně
pro ty, kteří by přijeli až na OpenAlt, by neměl být problém nějaký
prostor v areálu fakulty zajistit. Přinejhorším se můžeme přesunout do
kanceláře Red Hatu.

Příští sraz spolku OpenAlt je již dnes, viz https://www.openalt.org/.

pk