Ahoj.

Úplně mi zapadly e-maily z L10N.cz. Díky, že ses přihlásil. Abys na to nebyl sám, budu na to koukat taky. Večer nebo zítra dopoledne vystřelím jednotlivé návrhy na změny ve slovníku do jednotlivých vláken.

Abychom to trochu rozvířili, co říkáte na setkání na IRC/Riotu příští týden? Pro lepší přehled prosím vyplňte svou časovou dostupnost do http://doodle.com/poll/b3e8vibbv9u65ey5 nebo pošlete mailem.

Michal Stanke