cau,

pouzivam toto: django-queued-storage
pred generovanim PDF ty soubory stahnu lokalne z S3 a pak uz se na ne
pristupuje klasicky.

Vpodstate to dela co chces, pokud je soubor lokalne pristupny, tak ho muzes
normalne pouzit,
stahovani to neresi, teda aspon ne v ty verzi co ja pouzivam.

Elegantni to asi neni, ale nemusis skoro nic programovat az na to stazeni.

V.

> Konfigurace projektu:
> * Django 1.8
> * django-storages 1.5
> * DEFAULT_FILE_STORAGE = 'storages.backends.s3boto.S3BotoStorage'
>
> Soubory, uploadované uživateli jsou tedy na S3 a pokud zavolam
> obj.image.path, tak samozřejmě dostanu výjimku NotImplementedError: This
> backend doesn't support absolute paths.
>
> Pro zobrazení na webu používám obj.image.url, ale já potřebuju soubor
> (obrázek) taky fyzicky na serveru proto, abych ho mohl vložit do PDFka
> (generované LaTeXem). Měl by někdo nápad, na nějaké elegantní řešení?

> [...]

Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAFrZPmTnNOzC0vRdFxCxwowikFViGEJfDCi9KO8oD3ADcEbS7w%40mail.gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.