>>> print(sum([6+i for i in [8, 45, 9, 21]]))

> že vlastně projde jen jednou 6+8 = a pak přičítá ty čísla co následují na

Pardon, tohle mi vcera ulitlo, to neni uplne pro zacatecnika (koukal jsem
vcera do sloziteho kodu moc dlouho, omlouvam se).

 Muzes to udelat celkem jednoduchou upravou sveho existujiciho kodu:

soucet = 0

for cislo in [8, 45, 9, 21]:
    soucet = soucet + cislo + 6

print(soucet)

Alternativne muzes pouzit operator "+=", ktery automaticky pricita k
aktualni hodnote promenne, tj.

soucet += cislo +6

  Snad to pomuze :)

    Jirka

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAFhEBEAF%2BO31SWz9%3DGG9mj%3DZQRXta2t%2Bf9PfeV_32cbaVAqEZA%40mail.gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.