Omlouvam se, nedoslo mi, ze to je v ramci kurzu pro zacatecniky na zkouseni
ifu.

V kazdem pripade to je fajn vstup do diskuze. Protoze mozna by stalo za to
nekde v kurzu zacit menit uvazovani z ifoveho vnoreneho pekla na mapovani.

Mapovani je a) deklarativni b) vetsinou zabere mene radku kodu a pak se v
tom naseka mene chyb

Jak to vidi ostatni?

PS: pro tu mapu, co jsem dal, by mozna pomohl obrazek :)
PPS: v kodu ode mne jsou 2 chybky - 1 preklep a 1 algo - kdo 1. najde algo,
ma ode mne ve stredu na pyvu pivo

Radek

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/a4a2c1ec-c361-4681-b9eb-c51892e3f314%40googlegroups.com.