Ahoj všichni,

předem se omlouvám. Jsem tu nový a možná vás budu otravovat blbostmi, ale
stejně mi to nedá.
Napsal jsem program (nebo spíše hru) kámen nůžky papír teď. Naprogramoval
jsem a zkontroloval na stránkách python.cz.. Zjistli jsem, že to mám úplně
stejně, ale pořád mi hlásí stejnou chybu. Píše mi to toto: "NameError: name
'vsutp_uzivatele' is not defined". Vstup jsem definoval jako input(), takže
nevím proč mi stále vypisuje tuto chybu. Chyba se vypíše u začátku podmínek.

Mohl by mi prosím někdo poradit?
Předem díky moc za všechny rady. Dole je ještě část kodu, kde ten problém
má být.

import random
mozne_tahy = ["kámen", "nůžky", "papír"]
vstup_uzivatele = (input("kámen, nůžky nebo papír?"))
vstup_pocitac = random.choice(mozne_tahy)

if vsutp_uzivatele == "kámen":
    if vstup_pocitac == "kámen":
        print("Remíza!")
    elif vstup_pocitac == "nůžky":