Ahoj,

je to vyřešené? Už ti to funguje? :)

PM

st 15. 8. 2018 v 11:36 odesílatel Tomáš Roj <rojto...@email.cz> napsal:

> Ahoj všichni,
>
> předem se omlouvám. Jsem tu nový a možná vás budu otravovat blbostmi, ale
> stejně mi to nedá.
> Napsal jsem program (nebo spíše hru) kámen nůžky papír teď. Naprogramoval
> jsem a zkontroloval na stránkách python.cz.. Zjistli jsem, že to mám
> úplně stejně, ale pořád mi hlásí stejnou chybu. Píše mi to toto:
> "NameError: name 'vsutp_uzivatele' is not defined". Vstup jsem definoval
> jako input(), takže nevím proč mi stále vypisuje tuto chybu. Chyba se
> vypíše u začátku podmínek.
>
> Mohl by mi prosím někdo poradit?
> [...]

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK9Q5BQnRJ3OgpN5m8mUnED1X6HUhnkSCee%3D5f4%2BUzTHWWT0zg%40mail.gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.