Moro vielä;
Sen etu on tosiaan helppo asennus. BOGssa myös tällainen ohuempi pysyy
kohtuudella maassa, killua ei tahdo saada maan pintaan suoraksi ja sen
poisto on työlästä. Itsellänikin tuo ohuehko kesti muut, muttei hirviä.
Jos jollakin/joillakin olisi kiinnostusta yhteisostoon, voisi ostaa
alennuksiin oikeuttavan määrän - varsinkin jos saisi tätä tai vastaavaa
kelassa. Muutoin nämä lyhyehköt kevyet bevet on hyvä kelata
hevosaitalankakeloille, yhteen k-laitteeseen voi aina vaihtaa kelan
tarpeen mukaan.

73 TK

Tarmo Kontro
Kymenlaakson AMK
University of Applied Sciences
PL 9
FIN-48401 Kotka
+358 44 7028 342
fax +358 5 2208209
Itse olen käyttänyt vallan tätä BKL:n lankaa eikä kelaaminenkaan ole
mikään
ylitsepääsemätön homma. Viime keväänä kesti päällekaatuneen puun muttei
hirveä syksyllä. Tulokisakaan en ole moittinut

MJ

16. joulukuuta 2009 14.10 Mauno Ritola <mauno.rit...@gmail.com>
kirjoitti:

> En ole rinnakkaistestiä tehnyt, mutta samalla paikalla on ollut
> vuosikymmenen sama killu, ensin kaksi- ja sitten yksijohtoisena enkä
> huomannut mitään eroa suuntakuviossa.
> Toisaalta ei se halkaisukaan kovin kova homma ole, kunhan on vapaata
tilaa
> ja sitoo alkupäät kiinni reilusti erilleen toisistaan ja siitä lähtee
> 'kävelemään välissä' ja vetää langat erilleen. Ei tarvitse lähteä sen
> jälkeen erikseen urheilemaan ;-)
>
> MR

Palaan

Pitääkö