Ari, All,

Tottakai LiHa on kiinnostunut asiasta, tekee toimenpiteitä ja niillä jopa
onnistui mahdottomana pidetyssä asiassa eli kääntämään jäsenmäärän kasvuun
vuonna 2010 (se tosin laski taas 2011).

Mielestäni isoin markkinointiponnistus on jatkuva ja kasvava näkyvyys
sosiaalisessa mediassa. Jos olette huomanneet mitä kolmekymppiset tekevät
julkisissa kulkuneuvoissa, palavereissa ym: he ovat facebookissa joka ikinen
vapaa hetki. Mielläkin olisi mahdollisuus nostaa paljon enemmän mölyä
harrasteestamme ja *saavuttaa* kiinnostuneita yhteenlasketun verkostomme
kautta. SoMen näen itse vieläkin tärkeämmäksi kuin webbisivut, joita kuitenkin
pitää osata itse aktiivisesti etsiä.

Hallituksessahan meillä on onneksi peräti kolme parikymppistä kaveria, jotka
johtavat meitä kalkkiksia esimerkin voimalla. Coolia meistä ei kait ikinä enää
tule, mutta retro me voimme olla. Ja retro on in :-)

73 de JTK