To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@hard-core-dx.com>
Sent: Thursday, March 01, 2012 11:30 AM
Subject: Re: [DX] Radiomaailma pdf ???

Ari, All,

Tottakai LiHa on kiinnostunut asiasta, tekee toimenpiteitä ja niillä jopa onnistui mahdottomana pidetyssä asiassa eli kääntämään jäsenmäärän kasvuun vuonna 2010 (se tosin laski taas 2011).

Mielestäni isoin markkinointiponnistus on jatkuva ja kasvava näkyvyys sosiaalisessa mediassa. Jos olette huomanneet mitä kolmekymppiset tekevät julkisissa kulkuneuvoissa, palavereissa ym: he ovat facebookissa joka ikinen vapaa hetki. Mielläkin olisi mahdollisuus nostaa paljon enemmän mölyä harrasteestamme ja *saavuttaa* kiinnostuneita yhteenlasketun verkostomme kautta. SoMen näen itse vieläkin tärkeämmäksi kuin webbisivut, joita kuitenkin pitää osata itse aktiivisesti etsiä.

Hallituksessahan meillä on onneksi peräti kolme parikymppistä kaveria, jotka johtavat meitä kalkkiksia esimerkin voimalla. Coolia meistä ei kait ikinä enää tule, mutta retro me voimme olla. Ja retro on in :-)

73 de JTK

Hyvä esitys, mutta onko LiHa lainkaan kiinnostunut asiasta? Olen jo
harrasteessa siinä vaiheessa ettei mua kiinnosta yhtään harrasteen
levittäminen. Toisin oli nuorempana. Olisiko sama tilanne ja tunne LiHan
hallituksen jäsenillä? Kenties nykyisen dx-aktiivisten enemmistöllä?
Mulle on loppujen lopuksi ihan sama minkälaiset nettisivut SDXL:llä on -
alan ammattilaisena (ei kuitenkaan softan) vain tympäisee _visuaalisuudeltaan_
tökeröt nettisivut, joilla muun muassa torpedoidaan joidenkin jäsenten
ponnistukset jäsenmäärän kasvattamiseksi.