Minäkin sitä hetken jo testasin perseuksen kanssa....

Vaikka kaistaa saikin kavennettua näytön mukaan vaikka pariin Hz:iin, ei
kaista kumminkaan kaventunut kuin jonnekin 30Hz:n paikkeille. Sama ongelma
on Studio 1:n kanssa...

Toinen asia joka häiritsee on tuon taajuuden asetus, joka "nollaa" nuo
alemmat desimaalit. Siis jos minulla on vaikka taajuutena 390.925kHz ja
hiirellä klikkaan/rullaan kilohertsin kohdalla, pomppaa taajuus
391.000kHz:iin eikä kilohertsin ylemmäs 391.925 jonne olisin halunnut
päästä....paha puute majakkakuuntelijalle :)

Samaten tähän on tungettu tuo omituinen CW-U ja CW-L jotka kuuntelevat
kuunneltavan taajuuden ylä- tai alapuolelta....Perseuksen omalla ja monella
muullakin, jos haluan kuunnella taajuutta 304.300 niin ruuvaan sille
taajuudelle ja siitäpä se kuuluu....tällä softalla pitää virittää
taajuudeksi esim 303.900 jos CW pitch on astettu 400Hz:n paikkeille.....

Mutta muutoin tuntuu toimivan hienosti, yhden ainoan kerran ohjelma meni
jumiin, saatoin kyllä sen itse suhmuroida....

Kari

25. tammikuuta 2013 10.18 Ilkka Martikainen