Eli uusi DX- määritelmä sen mukaan mitä jokusia vuosia olen näitä juttuja
lueskellut: "Kellä on aikaa ja rahaa, tulkaa DX- kuuntelun pariin. Kaikki
on sallittua raportoinnin ja kuuntelun suhteen, mutta köyhät älkää
vaivautuko. Teillä ei muutenkaan ole varaa Lapin reissuihin muusta
puhumattakaan."

Silti Suomen maassa on yhä pienenevä wanhoja DX- arvoja kunnioittava
todellinen vähemmistö, joille todellinen DX_ kuuntelu vanhaan tapaan on
tärkeää.
Meidät yritetään sulloa hämähäkkiseittiseen nurkkaan, mutta mie en koskaan
siihen suostu.
Syömme hämähäkit ensiksi ja jatkamme omalla rennolla tavallamme.
Jopa seittejä syöden...

Ja FM- kausi avautunut, joten pääsen nauttimaan. =)
Ja FMDX- palstalla viime vuonna oli hyvin rento meininki, nautin siitä.
Paljon toisin kuin monesti täällä... :(
Eli tuonne palaan heti kun minulla on jotain keleistä kerrottavaa.
Vielä ei nyt, mutta radio päivystää koko ajan... =)

T. MNi Hailuodosta