Tästä asiasta voidaan olla varmasti monta mieltä.

DX-kuuntelua voi harrastaa puolestani tuhannella ja yhdellä tavalla. Kovia
tuloksia haluavat  joutuvat investoimaan harrastukseensa enemmän kuin muut.
Eiköhän tämä ongelma koske lähestulkoon jokaista harrastusta. Sellaisia
henkilöitä on mielestäni aivan turha yrittää millään tavalla syyllistää,
kolikon kääntöpuolella on kuitenkin harrastuksemme huima kehittyminen jonka
hedelmät käsittääkseni jaetaan auliisti. Näin jokainen halukas voi Pelle
Pelottoman hihaa nykäisemällä saada uusinta tietoa esimerkiksi
antennikokeiluista.

Mitä Lapin peditioneihin tulee, ne eivät käsittääkseni ole tai tule
pakollisiksi. Edelleen, kovia tuloksia haluaville ne ovat henkireikä. Uutta
vaan ei niin tahdo löytyä.

Aivan samalla tavalla voisin tykätä kyttyrää vaikkapa eläkeläisistä joilla
on kaikki maailman aika tehdä kovia sieppauksia kun tällainen neljän lapsen
isä joutuu käymään töissä ruokkiakseen kiljuvia suita. No way! Tämä on
harrastus ja yksi tuttavani sanoi mielestäni aika osuvasti "Mikäs se
sellainen harrastus olisi joka ei veisi kaikkia rahoja ja aikaa. Tai jopa
liittoa"

73 MJ